Σχεδιάζουμε και διαχειριζόμαστε τα κοινωνικά σας προφίλ με εξατομικευμένες στρατηγικές για να βελτιώσουμε την ορατότητα της μάρκας σας. Δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και συνεχής διαχείριση για να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση και την εμπλοκή του κοινού σας.
Η Ψηφιακή Μεταρρύθμιση είναι μια Εξελικτική Διαδικασία με την οποία οι Επιχειρήσεις αναδιοργανώνουν το Μοντέλο Επιχειρηματικής τους αφήνοντάς το να διαπερνάται από την Ψηφιακή Καινοτομία στην πλειονότητα των Επιχειρηματικών Διαδικασιών, τόσο Οργανωτικών όσο και Παραγωγικών ή Μάρκετινγκ.
Αυτή επιτρέπει στις Επιχειρήσεις να αποκτούν Οργανωτική Αποτελεσματικότητα διατηρώντας τη μέγιστη Αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των Επιχειρηματικών Στόχων.
Με τη Συμβουλευτική μας και τις Στρατηγικές μας, συνοδεύουμε τις Επιχειρήσεις σε όλη τη Διαδικασία Εξέλιξης της Ψηφιακής Μεταρρύθμισης διασφαλίζοντας εξαιρετικά λειτουργικά αποτελέσματα.
Ρύθμιση εκστρατειών για μαζικές αποστολές για Email Marketing Επιχείρησης - Δημιουργούμε Εκστρατείες Email Marketing και ρυθμίζουμε τις περιοδικές μαζικές αποστολές εταιρικών Newsletter και ή D.E.M μέσω επαγγελματικών εργαλείων απλοποιημένων για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Δωρεάν προσφορές
Το Social Media Marketing είναι μια επαγγελματική υπηρεσία που προσφέρει η Bilogic για να επιτύχει άμεση αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα στα οποία απευθύνεται. Η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, λόγω της τρέχουσας διάδοσής τους, είναι θεμελιώδης για την αύξηση της δημοτικότητας και της διάδοσης ενός brand, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Αυτό συμβαίνει επειδή χάρη στα κοινωνικά δίκτυα, κυρίως το Facebook, το Twitter και το YouTube, μια απλή πληροφορία που «δημοσιεύεται online» μπορεί να διαδοθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η δυνατότητα να την μοιραστείς ή να την σχολιάσεις σε πραγματικό χρόνο είναι ένα δίκοπο μαχαίρι, επομένως η παραγωγή ενός ενδιαφέροντος και ελκυστικού περιεχομένου θα συμβάλει στην επιτυχία ή όχι του.
Μια συντονισμένη δράση social media marketing που έχει υλοποιηθεί καλά, θα έχει ισχυρό εμπορικό αντίκτυπο αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης. Η ομάδα μας αποτελείται από SMM social media managers εξειδικευμένους στην ενεργοποίηση και διαχείριση σελίδων και εταιρικών προφίλ στα κύρια κοινωνικά δίκτυα.
Διαχείριση εταιρικών ιστολογίων που αφηγούνται την ιστορία σας και τοποθετούν το εμπορικό σας σήμα στη SERP της Google. SEO-βελτιστοποιημένο ψηφιακό περιεχόμενο που εμβαθύνει στις αξίες που επιδιώκετε και τα οφέλη που προκύπτουν από τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρετε.
ΑΝΑΛΥΣΗ: Επιλογή στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρημένη μελέτη της αγοράς / Ανάλυση της ομάδας στόχου και τμηματοποίηση της αγοράς / Έρευνες αγοράς, γεωγραφικές, κοινωνικοδημογραφικές και ψυχογραφικές αναλύσεις / Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της ελκυστικότητας της ζήτησης και της προσφοράς / Μελέτη των ανταγωνιστών και καθορισμός του συνδυασμού προϊόντος-αγοράς.
ΘΕΣΗ: Μελέτη προμηθευτών και κύκλου ζωής προϊόντος (ανάπτυξη, παρακμή, ωριμότητα κ.λπ.) / Λίστα πληθυσμού προϊόντων και υπηρεσιών για τις αγορές-στόχους / Καθορισμός βασικών παραγόντων για τον προσδιορισμό της ανταγωνιστικής δύναμης / Υπηρεσίες βιομηχανικού μάρκετινγκ, ενδιάμεσα και κεφαλαιουχικά αγαθά / Συμβουλευτική υποστήριξη για στρατηγικό επανατοποθέτηση.
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Στρατηγικές διαφοροποίησης και αξιολόγηση του μίγματος μάρκετινγκ / Στρατηγικές μάρκετινγκ για τον τουρισμό, τη εστίαση και την αγορά ξενοδοχείων / Υλοποίηση στρατηγικών εκστρατειών για δημόσιες αρχές και περιοχές.
Η ASAP προσφέρει μια ειδική υπηρεσία για την έρευνα νέων τεχνολογιών προκειμένου να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις σε κάθε πελάτη.
Η κατανόηση των τάσεων μέσω της έρευνας αγοράς θα επιτρέψει τη συνεχή παρακολούθηση των αναγκών στους διάφορους τομείς.
Βάζουμε στην υπηρεσία σας την επαγγελματικότητά μας για την υλοποίηση ευέλικτων και δυναμικών ιστοσελίδων, κατάλληλων για όλες τις ανάγκες, εργαλεία μαζικής διάδοσης με χαρακτηριστικά "χρηστικότητας" που θα επιτρέπουν ακόμη και στους πιο αρχάριους να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες και να παραμένουν πάντα σε επαφή με την επιχείρησή σας.
Η δημιουργία και η ανάρτηση ενός νέου ιστότοπου είναι το πρώτο βήμα για να γίνουμε γνωστοί στους πιθανούς πελάτες μας, αλλά χωρίς μια καλή στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ, είναι δύσκολο να φτάσουμε την επισκεψιμότητα χρηστών που επιθυμούμε. Η δημιουργία ενός όμορφου και λειτουργικού ιστότοπου, αλλά δύσκολου στην εύρεση, είναι σαν να ανοίγεις ένα κατάστημα στη μέση μιας ερήμου: η επένδυσή σας δεν θα αποφέρει τίποτα. Λοιπόν, πώς μπορούμε να γίνουμε εύκολα ανιχνεύσιμοι στον απέραντο κόσμο του διαδικτύου και να γίνουμε γνωστοί;
Η σημασία του να είμαστε εύκολα ανιχνεύσιμοι στο διαδίκτυο θα πρέπει να αποτελεί θεμελιώδη πτυχή για όλες τις επιχειρήσεις. Η απευθυνση σε μια εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ, για παράδειγμα, θα σας βοηθήσει όχι μόνο να επιτύχετε τους στόχους που έχετε θέσει - όσον αφορά τη δημιουργία ενός όμορφου ιστότοπου - αλλά και να αποκτήσετε μεγαλύτερο κέρδος από την επιχείρησή σας.
Η Fandes Consulting παρέχει υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ για επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Οι υπηρεσίες διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι πολλές και θα πραγματοποιηθεί μια αρχική ανάλυση για να προταθεί στον πελάτη ποιο εργαλείο να χρησιμοποιήσει.
Μεταξύ των υπηρεσιών διαδικτυακού μάρκετινγκ που προσφέρει η Fandes Consulting, μπορείτε να βρείτε:
- Δημιουργία και διαχείριση κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn;
- Διαφημιστικές καμπάνιες μέσω των κοινωνικών δικτύων;
- Μάρκετινγκ μέσω WhatsApp;
- Email marketing;
- Landing Page.
Η Fandes Consulting πραγματοποιεί διαδικτυακό μάρκετινγκ στο Μπενεβέντο και σε όλη την Ιταλία.
Η Rosso Digitale ασχολείται με την υλοποίηση και διαχείριση καμπανιών διαδικτυακού μάρκετινγκ για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.
Έχετε μια ιστοσελίδα ή μια σελίδα στα social media και επιθυμείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα προς αυτές και, επομένως, να λάβετε περισσότερες προσφορές, κλήσεις και ευκαιρίες επιχειρηματικότητας;
Η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας ή ενός καναλιού στα social media δεν αρκεί. Πρέπει να το προωθήσετε με μια κατάλληλη καμπάνια διαδικτυακού μάρκετινγκ και μια στρατηγική επικοινωνίας. Δημιουργούμε καμπάνιες pay per click στις μηχανές αναζήτησης, ασχολούμαστε με στρατηγικές SEO, διαχειριζόμαστε καμπάνιες μάρκετινγκ στα social media, δημιουργούμε περιεχόμενο στο πλαίσιο του content marketing και πολλά άλλα.
Αναπτύξτε την επιχείρηση σας. Επικοινωνήστε μαζί μας.
Από το 2003, η Webstart.it της Boma Software είναι μία από τις πιο αναγνωρίσιμες διαδικτυακές εταιρείες στην Πράτο και την Πιστόια, ειδικευμένη στη δημιουργία ιστοσελίδων e-commerce και διαδικτυακού μάρκετινγκ. Από το web design μέχρι το web marketing, σχεδιάζουμε ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας, που χαρακτηρίζονται από ευχρηστία, ευχάριστη πλοήγηση και είναι βελτιστοποιημένες για τις μηχανές αναζήτησης (SEO), εφαρμόζοντας τις προτάσεις της Google, εξασφαλίζοντας έναν web designer που σέβεται την εικόνα της επιχείρησης.
Η αξία της επένδυσης σε μια ιστοσελίδα βελτιώνει την ορατότητά σας, αποκτώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα νέους δυνητικούς πελάτες.
Τα τελευταία χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιταλία, σημειώνει πολύ σημαντικά ποσοστά ανάπτυξης. Αυτό δείχνει ότι η συνήθεια και η εμπιστοσύνη των χρηστών να αγοράζουν στο διαδίκτυο βελτιώνονται σημαντικά.
Αυτό το απλό στοιχείο αποτελεί τη βάση από την οποία μπορεί να ξεκινήσει η ανάλυση και η υλοποίηση νέων έργων ηλεκτρονικού εμπορίου που θα λάβουν υπόψη τους τους παράγοντες που σχετίζονται με την επικοινωνία, τις συνολικές λειτουργίες και τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων διαδικτυακού μάρκετινγκ. Η δομή μας είναι σε θέση να σχεδιάσει και να διαχειριστεί, σε συνεργασία με την επιχείρηση, τόσο την απαραίτητη ψηφιακή πλατφόρμα για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος όσο και όλους τους παράγοντες που σχετίζονται με την προώθηση και την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και τις φάσεις εξέλιξης του συνολικού έργου.
“Υποστηρίζουμε έργα ανάπτυξης διαδικτυακής επιχείρησης”
Ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ όπως η δημιουργία περιεχομένου και η ολοκληρωμένη διαχείριση κοινωνικών μέσων, η κατασκευή και η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων προσανατολισμένων στο SEO, καθώς και η δημιουργία και παρακολούθηση διαφημιστικών εκστρατειών.
Η διαφημιστική εταιρεία στη Ρώμη - Στρατηγική ιστού - Διαχείριση μάρκας - Διαχείριση φήμης - Ψηφιακή PR - Άμεσο μάρκετινγκ μέσω email - Ψηφιακή διαφήμιση - Μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα
Η Lineabeta είναι μια ιταλική μάρκα επίπλων μπάνιου που ιδρύθηκε το 1980 με στόχο να προσφέρει μια φρέσκια, λειτουργική, απλή και ειρωνική καθημερινή εμπειρία, που αποτυπώνεται στο payoff "everyday design". Η HENRY & CO. έχει αναλάβει τη διεύθυνση τέχνης της μάρκας, μια αποστολή που περιλάμβανε διάφορα τμήματα και εταιρική εμπειρία, αγγίζοντας όλα τα κύρια σημεία επαφής της μάρκας.
Ο καφές από τις φυτείες αντιπροσωπεύει την ουσία της ποιότητας και της βιωσιμότητας στην παραγωγή καφέ. Προερχόμενος από επιλεγμένες φυτείες, αυτός ο καφές καλλιεργείται με μεθόδους που σέβονται το περιβάλλον και υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες. Κάθε κόκκος συλλέγεται στο κατάλληλο χρονικό σημείο, εξασφαλίζοντας μια πλούσια και αυθεντική γεύση που αντικατοπτρίζει το μοναδικό terroir κάθε περιοχής.
Επιλέγοντας τον καφέ από τις φυτείες σημαίνει υποστήριξη υπεύθυνων γεωργικών πρακτικών και απόλαυση ενός ροφήματος που είναι το αποτέλεσμα πάθους και αφοσίωσης. Αυτός ο καφές προσφέρει μια γκάμα πολύπλοκων γεύσεων, που ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή προέλευσης, επιτρέποντας στους λάτρεις του καφέ να εξερευνήσουν έναν κόσμο γεύσεων και αρωμάτων. Είναι η τέλεια επιλογή για όσους αναζητούν έναν καφέ υψηλής ποιότητας που σέβεται το περιβάλλον και τους ανθρώπους που τον παράγουν.
Η δημιουργία μιας στατικής ιστοσελίδας – βιτρίνας είναι λειτουργική για την αρχική φάση εισόδου στο διαδίκτυο μικρών επιχειρήσεων.
Ένα πρώτο βήμα προς την ψηφιοποίηση και την αύξηση της ορατότητας της επιχείρησης σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου ο ανταγωνισμός δεν καθορίζεται πλέον από την εγγύτητα χιλιομέτρων παρόμοιων δραστηριοτήτων αλλά από το ίδιο το δίκτυο.
Τι είναι μια ιστοσελίδα βιτρίνας;
Όταν μια επιχείρηση επιλέγει να παρουσιάσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο διαδίκτυο, συνήθως επιλέγει να δημιουργήσει μια "ιστοσελίδα βιτρίνας", δηλαδή μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στην παρουσίαση της επιχείρησης, των αξιών της και των σημείων ισχύος της.
Προθεσμίες παράδοσης;
Μετά από τρεις συναντήσεις περίπου 60 λεπτών που είναι χρήσιμες για την κατανόηση των αναγκών του πελάτη, θα είναι ευθύνη του αγοραστή να στείλει φωτογραφίες, κείμενα, βίντεο και χρήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας.
Μετά από 14 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παρουσιαστεί η πρώτη πλοηγίσιμη έκδοση, η οποία μπορεί να υποστεί μη δομικές τροποποιήσεις.
Μετά από 21 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή του υλικού, θα παραδοθεί η ιστοσελίδα.
Πώς γίνεται η επικοινωνία;
Μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, βιντεοδιασκέψεων μέσω skype, εργαλείων μηνυμάτων whatsapp, άμεσης επαφής αν βρίσκεστε στην περιοχή.
Τι συμβαίνει μετά την αγορά;
Χάρη στα δεδομένα που θα παρέχετε κατά την εγγραφή για την αγορά της υπηρεσίας, θα σας ξανακαλέσουν εντός 6 ωρών και μετά την πρώτη γνωριμία θα σας παρουσιαστεί το χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
"Γέφυρα μεταξύ Ισπανικής Αριστείας και Ιταλικής Αγοράς"
Η Origini ιδρύθηκε με σκοπό να προστατεύσει και να αναδείξει στην Ιταλία τα ισπανικά brands αριστείας υψηλής ποιότητας, με στόχο να προσφέρει μια μοναδική υπηρεσία σε όλους τους Ισπανούς παραγωγούς που στοχεύουν στην αριστεία και επιθυμούν να γίνουν γνωστοί πέρα από τα σύνορά τους. Η Origini είναι περισσότερη από μια εταιρεία: είναι ένα πάθος για την αναζήτηση των αυθεντικών ριζών των ισπανικών προϊόντων. Με αδιάκοπη αφοσίωση στην ποιότητα και την μοναδικότητα, δεσμευόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια να γνωστοποιήσουμε τα καλύτερα κρέατα και τα καλύτερα brands που προσφέρει η ισπανική αγορά, δημιουργώντας σημαντικές συνεργασίες με πολλούς από τους μεγαλύτερους διανομείς στην Ιταλία.
"Ένα Έργο Κοινής Αριστείας..."
Η όραση της Origini είναι να προσφέρει στους εμπορικούς της εταίρους ένα σχέδιο "WIN WIN" όπου δημιουργείται μια ευνοϊκή κατάσταση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η Origini στοχεύει να γίνει σημείο αναφοράς για την ιταλική διανομή που προσπαθεί να ξεχωρίσει για την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων της, προσφέροντας όχι μόνο αποκλειστικές γαστρονομικές εμπειρίες, αλλά και συναρπαστικές ιστορίες που γιορτάζουν τις περιπέτειες τεχνιτών ή επιχειρηματιών που, με θυσία και αφοσίωση, καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στην εκτενή ισπανική επικράτεια.
"Ένα Ταξίδι στη Γεύση και την Αυθεντικότητα..."
Από γαστρονομικές λιχουδιές όπως οι αντσούγιες της Θάλασσας Cantabrico μέχρι αριστουργήματα για κρεατοφάγους με επιλογές από αυτόχθονα ισπανικά και πορτογαλικά κρέατα, φτάνοντας μέχρι τα καλύτερα κρέατα Patanegra. Οι συνεργασίες μας αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για την αναζήτηση της αποκλειστικότητας και της ποιότητας. Κάθε εταιρεία έχει επιλεγεί με προσοχή και προσοχή για να προσφέρει στους πιο απαιτητικούς πελάτες μας συνέχεια, ποιότητα και αυθεντικότητα.
Η επικοινωνία είναι μια καθοριστική φάση μιας στρατηγικής βιωσιμότητας, που σχετίζεται με πληροφορίες τεχνικής φύσης, εταιρικές αξίες και συγκεκριμένες ενέργειες που έχουν αναληφθεί.
Μια διαφανής και προσβάσιμη επικοινωνία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφοροποιούνται στην αγορά και να προσελκύουν το ενδιαφέρον επενδυτών, πελατών και τελικών χρηστών που είναι ευαίσθητοι και ενδιαφέρονται για τα θέματα ESG, προσανατολισμένοι να κάνουν βιώσιμες επιλογές αγοράς και επένδυσης.
Στην Tecno προσφέρουμε εργαλεία υποστήριξης για την επικοινωνία της εταιρικής βιωσιμότητας, παρέχοντάς σας όλα όσα χρειάζεστε για να αποφύγετε τους κινδύνους που σχετίζονται με μια μη διαφανή επικοινωνία, όπως το greenwashing, και χτίζοντας μαζί ένα λειτουργικό μοντέλο που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη διάδοση των πληροφοριών στο κοινό σας.
Η επικοινωνία σχετικά με την εταιρική βιωσιμότητα είναι ένα πολύτιμο στοιχείο της προσέγγισής σας ESG, αλλά η κατάλληλη κατασκευή της και η τήρηση των κανονισμών δεν είναι μια απλή διαδικασία.
Διαχειριζόμαστε το brand σας και την εταιρική σας εικόνα στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας σας, του blog σας και των σελίδων σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Σχεδιάζουμε συντονισμένες ψηφιακές στρατηγικές που δημιουργούν αξία για την επιχείρησή σας, μετατρέποντας τις επενδύσεις σε μετρήσιμα αποτελέσματα, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαδικτυακά κανάλια και εργαλεία.
Δουλεύουμε μαζί για να ενισχύσουμε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, στην Ιταλία και στο εξωτερικό, ξεκινώντας από τον καθορισμό των στόχων, σχεδιάζοντας τις δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν στα επιλεγμένα κανάλια και παρακολουθώντας τα αποτελέσματα των ψηφιακών δραστηριοτήτων.
Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις για να επεκτείνουν την αγορά τους και να αναπτύξουν το brand τους στην Ιταλία και/ή στο εξωτερικό μέσω της χρήσης διαφόρων καναλιών ανάλογα με τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας. Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.